Aktualności

Wycieczka do Nowej Holandii

2018-05-17

Do Rodzinnego Parku Rozrywki Nowa Holandia pojechały Pogodziaki. Na terenie Parku znajdują się unikalne obszary przyrodnicze, ścieżka edukacyjna o tematyce ekologicznej, replika osady wikingów oraz liczne atrakcje rozrywkowe. Zwiedzaniu nie było końca!   Zwiedziliśmy Mini Zoo oraz ptaszarnię. Podczas rejsu statkiem przenieśliśmy się na Wyspę Wielkanocną MOAI, a także na Wyspę STONEHENGE.

Wiele emocji wywołała Wyspa Iluzji, bo jaka jest różnica pomiędzy tym co widzimy, a tym jak to działa? To miejsce gdzie prawa fizyki i zdrowy rozsądek nie obowiązują. Podobne doświadczenia czekały na nas w Obłędnym Tunelu – wchodząc tam mieliśmy wrażenie obcowania z fantazyjną przestrzenią kosmiczną, traciliśmy grunt pod nogami, widzieliśmy wirujący miraż kolorów i świateł.

Niestety podczas zwiedzania wyspy potworów, gdzie spotkaliśmy się z dziwnymi prehistorycznymi stworzeniami, dopadł nas deszcz. Musieliśmy skończyć zwiedzanie i szybko wracać do restauracji. Po zwiedzaniu i szaleństwach zjedliśmy przepyszny obiad.

powrót

projekt: artformat.pl wykonanie, system CMS: virtualmedia.pl

Przedszkole specjalne Dobry Start w Olsztynie. Zaopiekujemy się Twoim dzieckiem i zapewnimy mu rozwój w domowej atmosferze jednocześnie zapewniając profesjonalną kadrę opiekuńczą. Zapraszamy do korzystania z usług przedszkola.

Odwiedziło nas: gości.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu w Twojej przeglądarce. X